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Cyberwoto

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  1. jo dieses offline raiden kenn ich noch von rust sobald du 30min net da bist wirst du geraidet (immer schön warten bis der typ im haus offline ist) richtig noobig ist das aber ka rust 30-40k und hier bei conan spielen wohl auch von den 20k spielern 15k pvp ... ich hasse es wie die pest darum pve und diese pve-k fand ich ja auch noch ok alles nur net base raidbar ist gut^^
  2. ich weis garnet was euer prob ist? es ist doch noch ein pve server und geraidet werden könnt ihr auch net nur leute die pvp spielen wollen und sich töten wollen können das doch gern machen, aber die greifen ja net die pveler an
  3. naja vio ich habe mal aus langeweile ingame server 20 mal bei pve-k aktualisiert(auch alle haken weg) und den matrix server nie gefunden auch bei der suche eingegeben und da kam der server auch net dann bei normal pve das selbe gemacht und da hab ich den server auch net gefunden wenn der server net gelistet ist dann ist ja klar warum keine neuen spieler aufm server kommen kann das vieleicht noch jemand anderes testen=?
  4. oder man läst alles so und macht die mods hier an^^ Remove Cursed Wall Death https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=862179693&searchtext=cursed PvP Zone https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1129296698&searchtext=
  5. frage warum stellt ihr nicht auf PVE Conflict um? ist doch für jeden was dabei die pvp spielen wollen können rüstung rot oder blau machen und und die pve spielen wollen halt nicht und man kann die basen laut funcome nicht raiden ist doch top oder nicht?? PvE-Konflikt-Server sind Server, auf denen sich Spieler nur zu einer bestimmten Tageszeit gegenseitig angreifen können. PvP ist nur zur „Prime Time“ zwischen 17 und 23 Uhr Serverzeit aktiv. Die Basen der Spieler sind tabu und können nie attackiert werden. Ansonsten funktionieren die Server wie PvE-Server, in denen friedlich miteinander gespielt wird.
  6. Xan bei mir sind sie auch sichtbar aber ich kann sie nicht lernen=bauen bei dir gehts?
  7. Conan Exiles hat den Release nun einigen Wochen hinter sich. Jetzt gibt es eine neue, offizielle Meldung von Funcom – mit etlichen Versprechen, wie es bei Conan Exiles weitergehen soll. Funcom verspricht neue Inhalte und ersten DLC: In der letzten Meldung vom 6. Juni hat Conan-Exiles-Entwickler Funcom über die nahe Zukunft gesprochen. Die Fehlerbehebungen laufen weiter, aber langsam wollen die Entwickler auch neue Inhalte für die Spieler bringen. So geht es Conan Exiles gerade, das kommt auf Euch zu Conan Exiles hat die ersten Wochen nach dem Release gut überstanden, und das Spiele erfreut sich noch immer großer Beliebtheit. Die Entwickler sind zwar noch dabei, Fehler zu beheben und technische Verbesserungen zu liefern, aber auch neuer Inhalt steht an. Conan Exiles geht es im Moment sehr gut: Conan Exiles hat einen Erfolg, mit dem Entwickler Funcom mehr als zufrieden sein kann. Das Spiel war eine Weile in den Top 10 der Steam Charts und hat sich über eine Million Mal verkauft. Im Quartalsbericht hat Funcom auch über die zukünftigen Pläne für Conan Exiles gesprochen. Dabei hat Funcom unter anderem DLCs angekündigt. Einige der angekündigten Neuerungen erwarten Euch schon bald. DLC – Imperial East Back für Conan Exiles Das erste DLC kommt im Juni: Funcom hat bereits den ersten, rein kosmetischen DLC angekündigt: Das „Imperial East Pack“. Der DLC bringt Rüstungen und Waffen, die dem Stil von Khitai nachempfunden sind, einem Land in Hyboria. Der DLC enthält konkret: 3 Rüstungssets (leicht, mittel und schwer) 11 Waffen in den Varianten Eisen und Sternenmetall 25 neue platzierbare Gegenstände im Stil von Khitai 5 neue dekorative Kriegsbemalungen Ein neues Set von Tier 3 Gebäudeteilen im Stil von Khitai. Die Gegenstände sollen allesamt ihrer Stufe entsprechen und nicht besser sein als andere Gegenstände aus dem gleichen Material – Käufer haben also keinen Vorteil. Funcom betont, dass mit dem Geld laufende Kosten gedeckt werden sollen und dass die Ressourcen für die DLCs nicht bei der Entwicklung von Gameplay-Elementen und Fehlerbehebungen weggenommen werden. Der DLC soll noch im Juni erscheinen. Die kosmetischen Inhalte des DLCs. Haustiere kommen schon bald als neues Feature – und ein Gott Zähmt Eure eigenen „Haustiere“: Mit einem kommenden Update wird eines der Features implementiert, die zugunsten des rechtzeitigen Release gestrichen werden mussten: Begleiter, oder auch Haustiere. Funcom arbeite daran, dieses Feature so bald wie möglich zu implementieren. Derzeit soll die Technik für das Feature optimiert werden. Details zu den Haustieren soll es „sehr bald“ geben. Huldigt einem neuen Gott: Passend zu den Begleitern findet eine neue Gottheit ihren Weg zu Conan Exiles. Jhebbal Sag, der Herr der Bestien, steht bald als möglicher Patron für seine Gläubigen zur Verfügung – wenn Ihr ihn denn findet. Die Religion um Jhebbal Sag baut auf die kommenden Haustiere auf. Seine religiösen Gegenstände und Rüstungen drehen sich um das Thema Zähmung und mit ihm kommt auch sein Altar und natürlich sein Avatar ins Spiel. Derketo war die letzte Göttin, die das Pantheon bereichert hat. Neue Dungeons – auch für Begleiter: Eine Reihe neuer Dungeons soll in Conan Exiles implementiert werden. Welche genau wird noch nicht verraten – lediglich, dass einer von ihnen explizit mit dem Begleiter-Feature zu tun haben soll. Das alte Bogensystem kommt zurück: Die Kritik der Community am Fernkampf-System ist seit der Änderung groß gewesen. Funcom hat zugehört und bringt bald wieder die Möglichkeit, einen Bogen manuell zu spannen und den Pfeil abzuschießen, statt es in einer Animation ablaufen zu lassen. Bögen erhalten zudem mit Gift, Explosionen, Heilung oder Licht besondere Pfeile. Dazu kommen einige Fehlerbehebungen und generelles Balancing am Kampfsystem.
  8. PvE-Konflikt-Server sind Server, auf denen sich Spieler nur zu einer bestimmten Tageszeit gegenseitig angreifen können. PvP ist nur zur „Prime Time“ zwischen 17 und 23 Uhr Serverzeit aktiv. Die Basen der Spieler sind tabu und können nie attackiert werden. Ansonsten funktionieren die Server wie PvE-Server, in denen friedlich miteinander gespielt wird. das problem war damals das die basen trotzdem raidbar waren und die konnten das net beheben und es wollten eh alle pvp spielen also haben sie die server zu pvp geswitcht tja und jetzt soll es wieder kommen ka , es ist funcom die werden den bug bestimmt immer noch net behoben haben mit den raiden ...
  9. ich frag mich eigentlich grade warum ihr hier noch weiter schreibt^^? vio hat ein pvp anmeldung thread aufgemacht und bis jetzt hat sich nur einer(Insegt) gemeldet, bedeutet das eigentlich sogut wie keiner pvp will ... und wenn keiner pvp will, warum dann server zu pvp wechseln? ist net böse gemeint hf^^
  10. was bringt es wenn 3-4 leute im ts3 reden und 20-30 leute hier im forum lesen und schreiben lol?
  11. Empyrion - Galactic Survival - EmpyrionGame Hi Galactic Survivalists! After several weeks of Experimental releases and several months of development time, we can say that Alpha 8 is one of the largest updates we ever shipped for Empyrion. Large is somehow meant literally, as not only the changelog is consuming a couple of pages, but also the major feature in the game relates to size: Increased size, up to 64x larger, to be precise, as this is the factor the smallest planets (32km² = Alpha 7 size) now differ from the largest (2048km²)! While this might sound impressing when looking at the numbers, the features that are accompanying this giant leap for Empyrion are no small steps either: re-integration of procedural terrain generation, removal of green and red walls, full random solar system generation, new playfield tech with different biomes on a single planet, depending on temperature and humidity, voxel deposits readded, better textures, controller support and our very own Solar System Generator (SSG) to generate your planetary terrains and whole solar system. But this is not all: AI got a serious rework and will now react to the player in a more realistic way. Even the Zirax troops, Drones and Patrol Vessels got beefed up. While you fight those and loose blocks on your vessel, you can now use the new Repair-2-Template. And if you are into survival or fighting, the new game start, and a full rework of how food, medication, status effects and diseases will let you experience Empyrion in a completely new way again! This is only a tiny glimpse of what Alpha 8 will add to your game, and of course there is quite some polishing lying ahead of us. All the new stuff, entirely new shaders, backend code and tech will make a new phase of optimizations necessary. Together with you and your feedback, we will start to investigate the possible bottlenecks right after the Alpha 8 release! Said that, and while looking at the Bug-Fixing list, we are again proud to state that nothing of this would be possible without the dedicated help, support and feedback of you, our awesome Empyrion community! So, without further ado, let’s head start into Alpha 8. It’s about time ============= CHANGELOG: Alpha 8.0.0 (Build 1707)MAIN FEATURES:1. Larger Planets & Improved Playfield Tech: Increased size from the current 8x4km (32km²) up to 64x32km (2048km²) playfields, i.e. the planets in Alpha 8 can be up to 64x larger than in Alpha 7! We would like to give you an idea of how big these planets are. Do you see the spire base on the other side? It looks quite far away - right? However, if you look at the map, it seems to be just in front of you: - Actual size of a planet will also be reflected in the orbit - Tilted planet axis so that the day/night ratio depends on where you are on the planet (eg longer days and shorter nights on the northern hemisphere and vice versa on the southern hemisphere) - Improved outside view of the planets in the orbit FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-new-planets.38165/2. Removal of Red and Green Wall: We finally removed the red pole colliders and the green wall so that you can now cross the poles and you do not have to be afraid anymore when you cross the green wall In the above screenshot, we are in the far north (actually the sun never sets here) beyond the former red wall and we are looking north. Pre-Alpha 8, this area was blocked. If you continue in this direction you will actually cross the north pole.3. Random Generation of Solar System and new 3D Sector Map: - Each time you start a new game, a new solar system is generated with a different amount of planets and POIs - You can control the generation process via a configuration file (number and type of planets, POIs, size of solar system etc) or with the Solar System Generator (SSG)The above screenshot shows the new 3d sector map of a random solar system4. Procedural Terrain Generation: Procedural terrain generation is back - no fixed heightmap planets anymore5. More Diverse Biomes: Realistic biome distribution based on humidity and temperature: By changing Temperature, Humidity and the Seed, we obtain a very varied biome distribution:6. Fog-of-War (Fow): - When you now crash-land on the planet, you will not be able to see the whole planet anymore but only a part of it is revealed on the map - When you approach a planet from space and then land on it, the FoW is semi-transparent7. Underground Layers and Voxel Mining: - The 'underground layers' are back. You will have the possibility to set up to 7 different consecutive layers for your planetary playfields - In addition, the old Voxel mining is back as well (depending on the resource, a playfield creator can decide whether to use the Alpha 7-style sub-surface rocks or the pre-Alpha 7 Voxel spheres)8. Better Terrain Textures: We considerably improved the visuals on a planet by replacing almost all terrain textures9. New Decoration Placement and Rendering System: We integrated a new system for the placement and rendering of the decoration objects on a planet which allows for a dense vegetation that is rendered very far10. Editor for Planet and Solar System Generation: - We developed our own Solar System Generator (SSG) to generate your planetary terrain and whole solar system - The SSG editor will be distributed with the game on Steam The editor features a full preview for planets, orbits and the solar system: In addition, you can preview the generated terrain but also the POI and resource distribution as well as the NPC spawn points: Note: You will now also have the possibility to place POIs and Resource Deposits by BIOME FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-solar-system-generator.38168/11. Improved Ground AI: - More realistic behavior of the ground AI (vision sensor, noise system, alert level, fear sensor) FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-ai-animals-troops.38174 Example: Zirax Behavior: - calm: wanders with random idle animations (new use of layers in animation system) - alerted: attacks player with random movement between shots (aim transition) - hit reaction: 4 hit animations (also uses animation layer) - search action: uses approximate target position. It is used for example when the Zirax has heard you but did not see you. He will know where you are only approximately and search for you there. - better target selection - different idle animations when alerted and when calmYou will see, the Zirax behaves now much more naturally12. Improved AI Drones and Vessels: - Added AI bomber drone (part of the AI drone waves) - Allow to have drones without having a drone base and planet vessel without a vessel base (i.e., physical presence of drone base / vessel is not required anymore) - Improved flying behavior of Planet Vessel - it behaves now more like a large and heavy ship - Improved flying behavior of space and planetary drones - Waves are triggered now only if the player is 50m around his base + Drone wave patrol radius around the base is increased from 200m to 600m. FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-ai-patrol-vessels-and-drones.38173/13. New Suit and Survival Mechanics: Our aim was to have a more survival-style game start by giving the player only very basic equipment. - Added suit constructor which we call "Survival Constructor" (slow, can craft only very basic items like a food item, bandages etc). - Added Survival Tent in which you can sleep to pass the night - Added Survival Tool for basic defense, rock drilling and deconstruction - Added Mobile Heater/Cooler terrain placeable - Sleeping in Escape Pod, Survival Tent and Beds in Single Player FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-suit-and-survival-mechanics.38170/14. New Status Effects / Diseases: Fully revamped Status Effects, medicals and diseases mechanic FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-new-status-effects-diseases.38172/15. New Food and Food-item Drop System: Fully revamped Food templates and Ingredients drop mechanic FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-0-new-food-and-food-item-drop-system.38171/16. Repair-to-Template: Restore your ship to a previously saved Repair Template - Usage: 1 Repair Console + Repair Bay T1 = Repair Blocks only 1 Repair Console + Repair Bay T2 = Repair Blocks and Repair-2-Template - Repair Blocks now also costs resources: 200 Hitpoints = 1 Iron Ingot FEEDBACK and MORE DETAILS: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-repair-to-template.38180/17. Added Controller Support: You can now play Empyrion with a controller while lying comfortable on your couch. For issues please report here: https://empyriononline.com/threads/bug-reports-alpha-8-0-controller-keymapping.38178/ ...... and MUCH more. For more features, changes and bug fixes, please have a look at the full changelog here: https://empyriononline.com/threads/alpha-8-out-now.38185/=============DISCLAIMER: When you play Alpha 8.0 the first time, please note that it is now a quite DIFFERENT experience in many game-start related aspects, compared to version 7.6! The distances are bigger, the drops are different, the mechanics got changed, new possibilities added and a lot of stuff got moved around. This is also relevant for all server owners and scenario builders: the changes to the planets resulted in a new file structure and a few new definitions, so that most of the playfields you have set up and are using right now, might not work with Alpha 8.0 without making the necessary changes. Please check the SSG Documentation for more details! We absolutely RECOMMEND to first read through ALL of the feedback threads posted below to get yourself up to date on the new and changed game mechanics BEFORE starting any new game! This is true for the new game start in particular, as, due to all the changes on planets, playfields and features, we are basically back at the drawing board in terms of game start balance. Alpha 8.0 is literally throwing a lot (not all!) of the old methods, that worked the same and were never really changed since approx version 2.0 (or even v1.0) and a few things you might have gotten accustomed to, in terms of what happens when and what you get for game start, out of the window in favor of the game now living up to the "Survival" tag in its name a little bit more again. Changing the game start and trying to give it an improved "Survival Experience" in that early game stage actually IS intentional! Said that, this will possibly make or let some game elements feel harder, until they are fully balanced. We will do this together with you in the coming weeks and, as always, iterate on your feedback for the upcoming 8.x updates! Both, as a player, creator or server owner, please keep the aforementioned in mind when playing AND while giving feedback. Thanks in advance for your dedicated help, improving Empyrion Galactic Survival! Let’s roll! Empyrion Dev Team P.S. Please note that we do not support DX9 anymore with the release of Alpha 8. However, we will leave the last Alpha 7.6 on a separate Steam branch called "alpha7" P.P.S If you are using a custom config.yaml, we recommend removing it before you start Alpha 8============= BUG REPORTS, FEEDBACK & MORE DETAILS: All Feedback Threads pinned:https://empyriononline.com/forums/faq-feedback.25/ Bug Reports:https://empyriononline.com/threads/bug-reports-alpha-8-0.38176/ Bug Reports Solar System Generator:https://empyriononline.com/threads/bug-reports-alpha-8-0-solar-system-generator.38177/ Bug Reports Controller & Keymapping:https://empyriononline.com/threads/bug-reports-alpha-8-0-controller-keymapping.38178/ Bug Reports PDA Missions & Robinson Protocolhttps://empyriononline.com/threads/bug-reports-alpha-8-0-robinson-protocol-other-missions.38184/=============Update: June 12, 2018 - Hotfix (Build 1708)Bug Fixes: - Fixed: Startup Exception - Fixed: HV gets sometimes locked in place when crossing the Poles - Fixed: Texture artifacts on MoonIce
  12. frage, nehmen wir mal an es ist pvp an, greifen die sklaven dann nicht auch die spieler an? (ich hab z.b. sklaven rings um meine base hingestellt damit sie meine base wegen purge schützen) wenn dann aber pvp an ist muss ich ja meine sklaven wegnehm weil sie ja sonnst spieler angreifen aber dann hab ich kein schutz mehr vor der purge? oder kann man sklaven bei den server einstellung einstellen das sie keine spieler angreifen? obwohl pvp an ist? (aber dann können spieler wohl einfach die sklaven töten oder?) dann noch eine frage wie sieht das aus mit dem töten? wenn pve spieler einfach rumlaufen farmen und in dungen gehn oder durch zufall in der nähe von einer pvp burg ist dürfte die person dann ja nicht angegriffen werden oder? ich hette da eine ideeee was ist wenn^^ jeder der pvp spieln will blaue oder rote rüstung anzieht und nur die töten darf die auch die farbe haben? und die ganzen pve spieler haben andere farben^^ und dann noch eine frage^^ fragen über fragen^^ was bringt es einem eine pvp burg anzugreifen wenn alles wichtige items in der pve burg liegt?? man raidet doch um sachen zubekommen^^?
  13. naja ich weis noch damals zu ea zeiten da war der server auch auf pve gestellt aber einmal über nacht war pvp an und was war am nächsten tag die meisten base waren geraidet .... ich hab schon so offt auf pvp servern mit regeln gespielt= rust oder 7daystodie da gabs auch eine regeln(offlineraiden verboten) wenn von einer base keiner da ist darf man sie nicht raiden und was war, zumschluss jede base wurde geraidet und wie soll man es herrausfinden wer es war?? es war halt schon immer ein pve server wozu gibts denn die arena^^
  14. sind nur vorschläge^^ wenns noch zufrüh ist dann nicht^^ Savage Steel https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1367404881 IMMERSE RP & Building Decor https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1394768794&searchtext= Exile Architect https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1403991684 Drag thralls in water (May 2018) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1384471264 citylife https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1341568834&searchtext= ARX_RecallSystem v1.1 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1397506305&searchtext= LTs Farming https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1210390760&searchtext= Deco FTW - Flora https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1243370394&searchtext= Remove Cursed Wall Death https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=862179693&searchtext=cursed PvP Zone https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1129296698&searchtext=
  15. naja grade selbstmord teleport ist das beste^^ vio wollte mal fragen da ja langsam die anfangszeit zuende geht^^ kommen in der zukunft wieder mods?^^

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